Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 1, 2006
Image Size
598 KB
Resolution
708×1077
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,122
Favourites
52 (who?)
Comments
37
Downloads
135
×
Old Crap.. 1 by tariq12 Old Crap.. 1 by tariq12
hmm these are some designs concepts I did between 1998 - 2001. I've always wanted to colour the "Gieger" alien concept on the top left... :shrug:
Add a Comment:
 
:icongargu:
Gargu Featured By Owner Dec 2, 2006
Oh, so this is "crap" nowadays... what a times we live in.
Reply
:icontariq12:
tariq12 Featured By Owner Dec 3, 2006
hmm alas..:D
Reply
:iconhawkeye:
hawkeye Featured By Owner Nov 23, 2006
Holy hell these are so good! I love the alien, it would be so cool to see it colored. But I also know how when your working on so many things, its really hard to get back to something like this. But it would be awesome to see.
Reply
:icontariq12:
tariq12 Featured By Owner Nov 23, 2006
yeah man that's the truth..:roll: Sometimes..very rarely i'll go back but for the most part..that's it..;)
Reply
:iconhawkeye:
hawkeye Featured By Owner Nov 24, 2006
Yup know exactly how you feel, you move on to the new ones that you have energy and excitement for. :D
Reply
:icondsil:
DSil Featured By Owner Nov 18, 2006  Student General Artist
Wicked stuff, man. I'd love to see it colored.
Reply
:iconarthammer:
Arthammer Featured By Owner Nov 13, 2006
Crazy good should be the title -;)
Reply
:icontariq12:
tariq12 Featured By Owner Nov 15, 2006
..:p
Reply
:iconherisheft:
Herisheft Featured By Owner Nov 12, 2006  Hobbyist General Artist
i say...do the alien ^^

btw. you still didn't told me what you would want me to draw fior the trade...
Reply
:iconkyntio:
Kyntio Featured By Owner Nov 10, 2006  Hobbyist Digital Artist
:wow: not sure which one I like better top right or bottom left. :thumbsup:

and it's Giger not Gieger :bonk: and I still haven't been to his museum which is only a few hours from here :frustrated:
Reply
Add a Comment: